Mitt hjärta

Jag vaknar upp med samma tomhet, samma tystnad som igår. har en bild av dig för ögonen o då stannar kvar. trots att tiden går. jag e en sån som föddes tomhänt, grävde efter guld. men allt jag nånsin sett det finns. hos dig och allting som jag gör, gör jag för din skull.

Ge dig mitt hjärta, det ligger i din hand. ber dig att försöka ta tillbaks en rastlös männika. ja jag vet att jag sårat dig ibland, men du har mitt hjärta, mitt hjärta i din hand.jag hör din röst som ber mig komma, men de e aldrig nånsin där. Men viskar jag ditt namn så ser jag jämt en ängel i mitt rum, stanna där du är.

Ge dig mitt hjärta, det ligger i din hand.


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Leine

Du vet var jag finns om du behöver "talka"
en stund

2006-08-25 @ 20:48:18

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0