Åt fan med dej

Vet du hur mycket jag hatar folk som snackar en massa skit ? vet du hur mycket jag hatar folk som inte kan stå för vad dom gör, för vad dom säger å för vad som är dom själva.. vet du hur mycket jag hatar dej när du gör allting så mycket värre. Varför i helvete skulle jag lite på någon som dej ? vad i helvet ser/såg jag hos en sånn som du. du är en sketen lögn hals precis som alla andra. jag trodde du var annorlunda men NEJ stort fett NEJ . jag trodde verkligen att du var speciell. att du inte var som varenda jävel som g¨r i sina helvetses skot. Du är precis som alla andra. okej ? från å med nu skiter vi i varandra.jag vill inte ha något med dej att göra. allt som du någonsin vidrört ska jag slänga åt helvete. nersmutsad säng, nersmutsat golv, nersmutsade kläder, nersmutasade ord. nersmutsade känslor. hela jag är vidrig, måste gå å duscha eller något för jag är nersmutsad efter allt som du har vidrört.

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Alice

vill du prata?

2006-07-01 @ 22:49:36
URL: http://alicestallvik.blogg.se
Postat av: Felicia Carlsson

vem är nu detta du hatarså?

2006-07-13 @ 19:03:50
URL: http://feliciasmode.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0