<3 Bim-bim <3

Tiden går snabbt du är snart 7 år, dina första steg kommer jag ihåg, vägrade inse att du kunde gå helt själv, faster följde efter dig vart du än gick, lämnade inte dig med en enda blick, följde dina steg & såg din pappa så glad, hur kan ett litet barn göra hela livet så himla underbart jag e glad att din mamma gjorde detta val, för utan dig skulle livet vara knas, du öppnar hela himlen, & allt de mörka försvinner av ditt skratt, du e våran ögonsten livets lilla skatt, du har allt man kan önska sig & lite där till, om du behöver nått så vet du vart jag finns, Albin familjens egna lilla prins första gången din mamma satte dig i min famn, jag visste redan då jag låter döden möta mig innan jag släpper din hand jag kände mitt hjärta smälta, visste redan då att jag kommer älska dig mer än livet kan någon förstå, bara för att se dig glad så ger jag vad som helst, du ska få hela värden för du e den jag älskar mest, om du har problem så finns jag här brevid, bygger upp din lycka som en stor pyramid, stressa aldrig du har gott om tid, håll dig på rätta vägen o akta dig för krig, jag ger dig kärlek & lycka & diciplin med, försöker vara tuff men jag smälter när jag ser dig le som jag alltid säger du är min betydels i ordet kärlek, å det är faktiskt sant, för jag å din familj älskar dig högst av allt. Dina ögon av kristall, dom e så fina, och om man tittar efter ser dom exakt ut som mina,  det gör ingenting om du förlorar ibland och man får gråta, du får om du kan, ute i världen kommer folk göra dig arg, kommer göra dig glad, men stanna aldrig hos nån som ställer massa krav, håll huvudet högt om du känner dig svag och glöm inte bort att du har alltid pappa & mamma, du e beviset på att drömmar kan bli sanna.
Älskar dej för allt du är Albin, vill inte vara utan dej...!! (L)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0