Bränna dina förbannade lögner

Jag ska bränna dina lögner
Ska hälla dina så kallade känslor över dem,
Tända på med dina ord
Orden som bränner i själen
Lögnerna som sårar och bedrar
Jag som hela tiden trodde att du var så bra
Jag ska fimpa askan över dina idiot-vänner
Jag vill skjuta ock krossa dig för alla gånger du har skadat mej
Att bränna dina lögner hjälper det verkligen mig ?
Kanske för stunden men det är ristat i hjärtat
Lika ristat som ärren på mina armar
Hatar dig för det du utsätter mig för
Älskar dig för det du visade och var för mig
Varför ljög du ? Varför bedrar du ?
Varför såg inte jag tidigare hur det egentligen var ?
Din svartsjuka genomtränger mig
Dina ord borrar hål i allt jag har byggt upp
Muren som skyddar mig från det onda,
Du förstör min mur, du förstör mig
Orden du skrek i mig har fått mig att förstå
Att det inte är som det verkar, att det inte är som det ser ut
Du är inte den jag trodde, inte den jag ville
Jag ska bränna dina förbannade lögner
Ska hälla dina så kallade känslor över dem
Och tända på med dina jävla ord
Orden som bränner i själen..




4 Juni -06 Jannike Persson

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0