Är det såhär du visar tacksamhet ?!

Min mamma har alltid behandlat dej som sin egen, är det såhär du visar tacksamhet ?! Istället för att tro att du är något kanske du borde ordna upp ditt liv och visa att du faktist är något, alla gånger du predikat om rättvisa varför behandlar inte du människor som jämlika?! Du är inte mer värd en vad någon annan är, en gång var du det för mig, men jag har förståt att du inte är den du verkar vara. Du är precis som alla andra. Hur många gånger har inte jag räddat ditt skinn, bara för att du ska kunna leva kvar?! Var det såhär du ville ha det?! Det här hänger inte på mig utan på dej. När ska du vakna och förstå?! Alla gånger du kommit, liten som du egentligen är och berättat hur illa du har blivit behandlad. Varför straffar du oskyldiga?! Tror du att du har mer rätt till att såra och förstöra än alla andra?! Hela min familj avgudar dig för den dom tror att du är, ska du eller jag berätta att dom har fel?! Är det din eller min plikt att visa vem du egentligen är?! Dom gav dig chansen att visa vad du går för att du inte var som du verkade, är det såhär du visar tacksamhet?! // Jannike Persson 17 septemer -06

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0