100 År sen igen.

Vaför ar jag slutat skrivablogg för? har jag inget att skriva om längre. knäppis jannike, om jag inte har något vettigare att skrivca så kan jag väl iaf berätta vad som händer i mitt liv på dagarna???? ussch vilken tråkig människa jag har blivit.

idag har iaf rästen vart här, å prata om dopet som äger rum på söndag som kommer (nionde) . så nu vet vi lite mer vad som händer där . bra bra. får inte glömma av att ringa monica som ska kompa ida när hon sjunger :D:D ska bli skoj skoj. robert var ju här då när prällen va här å när han åkte så gick ja å ............ å sen duschade. å undertiden var det roberts tur att bli stööööörd på speldosan. sen skulle han in till borås å träffa sin chiff.(chef) så jag satte mej med kladdkaka i soffan, å drack ännu mera teeee !!! :D å sen så vaggade jag oliver tills han somnade i vagnen. å sen drack jag ännu mer te å kollade på TV. å sen.. ;) hahaha. så väckte jag honom, så han fick äta, å sen, gick jag ner till familjeförvaltningen (å där va de en tjej som skulle hänga sig i hallen :( ) å så träffade jag dom som reder ut min å roberts relation (typ) å BTW. påvägen ner dit så ringde jag frida å tjata lite me henne, men sen blev philleman aaarger så frida dissade mej. då skickade jag ett meddelnade till linda istället med ett ljudklipp på hur oliver låter ibland när han äter. å de va skoj :P hahah :)
å sen, var jag på mötet. å sen gick ja till ica, å sen gick jag hem. å sen kolla ja å min syrra på en film, å sen kom robert, å sen följde vi honom hem, å sen kom vi hem. å sen åt oliver igen, å sen åt jag å dom andra kvällsmat, å sen bajsade oliver som en gris så de kom utanför. så då badade jag honom, å sen kom mormor(min mamma) å tjatade lite med honom, å sen la ja han i hans säng, å han somnade. å sen tvingade linda mej att skriva blogg. å nu skriver jag blogg.

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Linda

"han åkte så gick ja å ............ å sen duschade" Varför är det massa punkter Jannike? :p

2007-12-03 @ 22:33:50
URL: http://pallekuuling.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0