patetiskt

vad fan har jag gjort dej? nu får du fanimej ge dej. du gör bara bort dej själv, du är ju fan pinsam. palla massa jä'vla mejl när du inte ens kan hälsa. hur jävla töntigt är inte de på en skala? om du vill mej nått kan du la för fan ta de öga mot öga? eller e du så förbannat jävla omogen?
haha. joo jag glömde du e ju det, falsk med. konstigt att du ens har vänner som inte fattar det. Ånej tjejen jag har inte sjunkit lika lågt som du, inte än...
hade du brytt dej så jävla lite som d säger så hade du inte ens börjat hålla på å mejla mej. å du hade inte svarat eller ens kollat på det jag skickat tillbaka. så att du inte bryr dej, det är skitsnack. tönt.

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0