shrek

missade jag nu. men de gjorde inget :)
Oliver har precis ätit. så nu ligger han i min säng å myser med morbror albin, han är en ganska bra lektant. (lekfarbror????) men ibland tar han lite hårt i han , så då blir de smisk ;)

Sprang förbi micke med å drack lite kaffe å så, pratade om julen å hur den firas osv :) va lugn frida, jag tycker mer om dej! :D
♥Du är fortfarande bästaste öven om vi inte hörs så mycket längre. jävligt synd, få tummen ur röven frida :D jag med!♥

Kan inte någon kommentera BDB ?!?!
Http://oliversmamma91.bilddagboken.se

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: sara

Lägg upp bilder så komenterar jag gärna ;)

2007-12-24 @ 10:52:06
URL: http://saraviipsjo.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0