Tankar

Jag ska se på dig även om jag e blind, Jag ska lyssna på dig även om jag är döv, Jag ska krama dig även om mina armar e förlamade, Jag ska kyssa dig även om mina läppar blöder, Jag ska sakna dig även om du väljer att stanna, Jag ska älska dig även om mitt hjärta slutar slå. Vad är det du inte kan förstå? Alla offer jag lagt har varit förgäves. Allt jag gjort för din skull, vår, betyder ingenting. iallafall inte för dej.
För sårad för att se...
Om det är en lögn att säga att jag inte bryr mig. Är det då sanning att säga att jag vill veta? Om det är en lögn att säga att jag ångrar mig, Är det sanning att säga att jag vill göra det annurunda? Och om det är lögn att säga att jag hatar dig,
Då vet jag att det är sanning att säga att jag älskar dig
För sårad för att se sanningen, att detta inte blev som jag trott. Vi betyder ingenting, då hade du kämpat och det för att bevisa.
Nerbruten, totalt, du utnyttjar så att duvet hur du ska såra mej.
"jag vet att du alltid står kvar"
tyvärr, de e slut på det nu. Jag står inte kvar, inte idag, inte imorgon. det är slut på det.
slut på tårar, slut på det jag hela tiden kämpat för, hela tiden tagit mig igenom vardagen för.
Det spelar ingen roll längre, du har aldrig brytt dej..
Är det sanning att säga att jag vill göra det annurunda? Och om det är lögn att säga att jag hatar dig, Då vet jag att det är sanning att säga att jag älskar dig


Varför är du aldrig här när jag behöver dig?
Varför lyssnar du inte när jag pratar med dig?
Varför tittar du inte på mig när jag visar mig?
Varför finns du kvar när jag bara vill glömma dig?

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0