???

"Du har inte grattat mej på fars dag :("
"Ööh nee, borde jag det, du är inte min pappa"


Haha, what? ska jag skratta eller gråta, nej jag har itne grattat dej på farsdag, är det min uppgift att sköta?! (NO WAY) Är du min farsa? (NO WAY)
Du är farsa 2 timmar i veckan, räknas det ens?

Ge dej. Varför skulle jag? vad begär du presenter å choklad? Då kan du ju veta om att jag hade bokat om tiden för fotografering, tänkte ta det nu istället.(fast det sa jag aldrig i sommras) i försenad födelsedags+farsdag present .men nu blev det inte av heller.
Luugnt, jag å oliver ska ner själva nästa vecka :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Marie

skit i han , han verkar bara vara en stor jävla skit !! ni har det bättre utan honom ..

2007-11-12 @ 09:22:15
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0