äntligen

äntligen somna världesn grinigaste bebis. usch idag var värre än igår.. så jävla skönt när han äntligen somnar.. jag orkar inte.... så sjukt trött. vill inte ha en gnällbebis på kvällarna :( :(

MEN FÖR FAAAN! han vakna :( måste .. dra...

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Frida

Jag satt & läste lite utav dina gamla inlägg.. & jag hittade en väldigt lustig grej! "jag är beräknad om exakt fem veckor idag. tiden går fort, fast de känns som att det är hur långt kvar som helst, fast bebisen kan ju komma vilken dag som helst. Jag vill helst att det blir imorgon. fast om det inte blir det så går det lika bra den 5 oktober. " & när
fick du bebisen? Jo, 5 oktober ;D

2007-11-16 @ 15:14:03
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0