Besvikelse

att hela tiden bli sårad å besviken av dej? jag går inte med på det längre. å varför skulle jag? du har ju föressten en annan tjej att såra å förstöra.
jag har kommit över det stadiet när jag låter det du gör, dina handligar och ord få förstöra mitt välmående. det är inte så längre. för olivers skull så gör jag inte så längre . offrar inte mitt eget välmående för att du inte kan sköta dej.

Saker jag sagt till dej i förtroende ska du inte gå å säga till andra, det spelar ingen roll om det är din nya eller inte. du ska inte säga saker vidare som jag sagt till dej i förtroende. om du bara visste hur jävla ont det gör att inse att du inte alls är speciell, du är precis som alla andra. Kanske till å med värre.
Personliga saker som inte någon annan har med att göra, kanske itne ens du? och läget är som det är, kan du inte behandla mig som en medmänniska så vill jag inte träffa dej. å det drabbar även din å olivers relation. tyvärr så är det ju så. jag vill inte ta ifrån dej din son. de e inte alls min avsikt. men för din skull, för att du å han ska ha en bra relation. så kan jag inte offra mitt eget välmående. jag är inte sån längre . den makten har du inte över mej längre, å de e väl därför du beter dej som du gör. du är inte nummer 1 i mitt liv längre. du är inte mitt allt längre, du har bevisat att du inte förtjänar den platsen.
om jag kunnat stå med facit i hand så hade jag gjort mej av med dej redan i våras. för alla dessa tårar är inte du värd. sorry, men det är så.

å det här är inte vad jag vill. jag önskar att det kunde fungera att vi hade en bra relation. men det gör inte det. det du gjort är oförlåtligt, vänj dej vid tanken.

jag önskar att det inte var såhär , du vet det. men du ger mig inget val. jag vill inte vara ledsen mer p.g.a dej. jag vill inte känna mig otillräcklig å som om jag inte är värd nått, p.g.a dej. du har skapat sitsen vi lever i. du har skapat vardagen, gjort den som den är. vad ska jag göra? vad är det du vill? att jag ska förlåta dej för allt du gjort å att livet ska gå vidare? att vi återigen ska bli bästa vänner, full av tillit och förståelse.
Nejj det tåget har gått.

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Nina

Så synd att det ska vara så.. Skulle iaf vilja träffa lill killen :) Sköt om dig

2007-11-15 @ 17:11:37
URL: http://ninasusanna.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0