destroyd

"Låt mig få gråta - det gör så ont
Be mig inte glömma - det vore att förneka
Säg aldrig att tiden läker såren - skorpan rivs lätt upp
Be mig inte vara stark - jag har förlorat allt
Hjälp mig att hitta meningen - jag finner ingen
Säg inte att du förstår - om du aldrig själv drabbats
Ord är överflödiga - räck bara ut en hand"


Du förlorar , inte jag .
En dag ångrar du allt du gjort ,
den dagen är det försent .
Ditt liv är redan förstört

Det är du som förlorar , inte jag .
En dag vet du hur sanningen ser ut ,
den dagen är det försent .
Ditt liv är redan förstört

Du förlorar , allt .
En dag inser du dina misstag ,
den dagen är det försent .
Ditt liv kommer redan att vara försört






Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0