Dömd

Att jag alltid kommer i första hand ? -skitsnack
Att du älskar mej ? -skitsnack
Att vi skulle kunna hitta tillbaka till vänskapen ? -skitsnack
Det tåget har redan gått, jag gick på men hoppade av, samtidigt steg du på
Men Jag är inte kvar där, du hittar inte mej på det tåget.


Skulle vilja sparka å slå dej sönder å samman för alla gånger du ljugit för mej,
Slå dej sönder och samman för alla gånger du sårat mej
Slå dej sönder och samman för att du tar mej för given
Slå mej själv sönder och samman för att jag alltid förlåter dej
But not this time

Ett förhållande är dömt att misslyckas om man sätter exet före, är du medveten om det?
Hoppas för er skull att det bara är skitsnack det du säger : att jag är så mycket viktigare .
Annars håller det inte länge mellan er . Även om vi har barn ihop och HAR vart jävligt bra kompisar så hamnar aldrig exet före i kön .
Å säg fan aldrig mer till mig att jag alltid kommer att vara nummer 1 .
Va fan får du det ifrån? Nummer ett är hon som du ska dela resten av ditt liv med, hon är nummer ett . varför säger du så till mej? är så jävla trött på att höra det från dej.

Jag är inte den personen längre, som du kan komma till när du tycker att det är ok. Är det därför du nu visar sidor som jag aldrig sett hos dej? Förr var du aldrig aggresiv mot mej, förr skulle du aldrig kunna skada mej. jag vet inte längre. å sådana vänner vill inte jag ha, som jag känner mej otrygg och hotad tillsammans med. det finns inget tillit ingen respekt från min sida. efter hur du beter/betett dej så förtjänar du inget av det.
visst har vi haft det bra, men är det en anledning till varför jag ska förlåta dej varje gång?!

Jag älskar våran son varje sekund 24 timmar om dygnet
Jag tar ansvar för våran son varje sekund 24 timmar om dygnet
Du gör det när du känner för det , å då ska jag bara acceptera det ?
Glöm det jag är inte sån längre , ska du vara med , så var det helhjärtat .
Jag skiter i vilket , det är inte jag som missar saker , tiden kommer inte igen . Har du tänkt på det ?

Men den här gången kan du inte snacka dej ur situationen . Även om du är jävligt bra på det . det är ju bevisat både på mej , å på din nya som förlät dej för det du gjorde . hennes livs största misstag, för det kommer att fortsätta, du kommer fortsätta såra henne. tro mej såväl känner jag dej .Förstör fan inte hennes liv och tillit på människor också!!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Linda

Men jannike , är det något nytt som hänt mellan dig & Olivers pappa ? If you wanna talk , i´ll be listen .

2007-11-05 @ 23:37:43
URL: http://Pallekuuling.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0