En gång för alla !

En gång för alla
Jag har inte förbjudit robert från att träffa sin son, men däremot så har vi satt upp bestämda tider för umgänge.
Tänk efter lite, skulle du vilja ha ditt ex springandes hos dej varje dag?
Skulle du vilja träffa någon som kallar dej en massa saker å snackar skit varje dag?
Skulle du vilja träfffa någon som har sårat dej så djupt att alla nätter är fyllda med ångest innan sömnen äntligen tar över, varje dag?

Nej, exakt. Ursäkta mej va, men jag är också bara människa, vill inte heller behöva träffa mitt ex varje dag, vill inte heller behöva träffa skitsnackare varje dag, å vill absolut inte behöva träffa personen som svikit och krossat, trampat, sparkat mig i ansiktet, varje dag.
Vill inte ha med honom att göra. Är det han gjort förlåtligt?! Skulle ni förlåta honom för det han gjort mej, om ni vore i min sits?!
Tänk lite, innan ni kallar mig bitch, som "tar" roberts son ifrån honom. det är han som valt sin väg, å nu väljer jag min. det är han som skapat sin situation, inte jag. Tänk på det !

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Michelle

Fattar inte hur nån kan kalla dig för dumma saker när de inte vet allt. Om han är elak så förstår jag dig. Han har ju ingen rätt att göra så. Om han vill träffa sin son så måste han ju bättra på sig. För alla har känslor och kan bli ledsna! Jag tycker du är en bra tjej som klarar av allt detta! Din lilla bebis är söt. :) Ha det bra!

2007-11-09 @ 10:45:22
URL: http://dandydee.blogg.se
Postat av: Angelica

Usch, vilka idioter. Tycker inte ens du behöver skriva om det, för du vet ju allra bäst själv :) Eller? Dom som tror sig veta, har inga liv, och det är din son, och du gör dina val. Jag förstår dig helt, kan jag säga. Klart man inte vill ha den personen springandes där!

2007-11-10 @ 20:37:43
Postat av: Rebecka

vilka jävla puckon :/ tänker på dig

2007-11-13 @ 20:40:21
URL: http://rebeckalinnea.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0