fattig igen ;)

ja linda jag går.... iblnad... ;)

de gick bra på bvc idag :D han börjar bli feeet;) imorn  e de dags för ad-droppar:P
sen va vi i tranemo och fick kläder av mammas ex-jobbarkamrat. hon har eget företag där. så jag fick bebiskläder skitbilligt ;) as bra :D sen gick vi till klädstället å jag hittade kläder som jag ska ha när philip å lillbert döps (skriver lillbert för att jävlas med dom som tror att han verkligen heter det) å så köpte jag en skjort-body till lillbert som han ska ha på dopen. :D as fin ;) haha . så himla cool :D

han har precis öätit å ligger här i mitt knä nu :) bästaste bebisen i världen

GRATTIS NIKKI TILL DEN LILLA FLICKAN . :)
Eftersom fridas philip å min inte kan gifta sig så kanske du kan lova bort tindra till min oliver ? :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: LInda

HAHAHa okeej då vet jag Jannike :D Det är bra iaf :D

2007-11-01 @ 19:21:28
URL: http://pallekuuling.blogg.se
Postat av: Johan Stenman

Lill-Bert?
Du sa till mig att han heter Hubert! :-O

2007-11-05 @ 00:37:30

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0