Friday

again.. innebär ut å supa för din del? stör mej så jäävligt. liven vi lever går inte jämföra. du har kvar ditt gamla, mitt tas helt upp av våran son. fattar fan inte. blir så jävla störd.
jaja, ha så skoj ikväll...


farfar är här å ska äta, blir revben typ. :) å sånnt. gottgott..

Prästen har jag pratat med idag med, DOP 9/12 !!  :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: sesse

Oh, då kan jag komma och kolla i kyrkan juh :D Är i svenljunga då :) Vilken tid är det ikyrkan? P&K (jag förstår att du har det jobbigt nu, allt detta med robert.. skulle aldrig klara av det. Jag är glad att jag inte ens snacka med pappan till barnet nu, för han är lika dan.. på sätt och vis. Hoppas allt blir bra en dag!)

2007-11-09 @ 21:38:21
URL: http://soulstone.blogg.se
Postat av: sesse

OKej, ska skriva upp de :D
Jo kan tänka mig de..
Själv skulle jag vilja att pappan till barnet brydde sig, dom fem första månaderna vägrade han prata med mig.. sen fick han skäll av sin far & nu har han iaf blockat upp mig på msn.. Men varje gång jag skriver så säger han att han ska gå.. och skriver jag något om barnet så ignonerar han det :( Lite tråkigt.

2007-11-10 @ 10:43:21
URL: http://soulstone.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0