Gårdagen och dagen

Igår morse ringde Olivers farmor Carina och var barnvakt åt olivers kusin Linn. Linns mamma(robert syster) å robert skulle till jönköping för att robert skulle på anställningsintervju. så klockan elva befann vi oss på ica med farmor carina å kusin linn. köpte nappar å sen gick vi till Roxi (russin) å fikade. ja åt fan en as god kaka :O :O :O å drack älskade COLA !! (Mamma hade strypt mej, men ändå)

sen när vi var på väg därifrån så ringde robert å dom va på väg från jönköping, å det hade gått rätt bra. å chefen hade sagt att han skulle ringa under dagen. så jag å carina gick hem till henne å lagade mat å tog massa kort på kusinerna, fast med R:s kamera så jag har itne korten hemma. ska sno dom någon dag!

Sen kom sofie å robert hem å så åt vi. å sen åkte jag å oliver med hem till fastern Sofie. å åt jätte god mat, typ kätt å svamp å grejjs. :) Haha :) sen vid halv nio så körde sofie hem mej å oliver å jag satte mej vidda tna å sen gick ja å la mej.

å idag .så har jag å min faster leine vart på handledarkirs så att jag kan börja övningsköra, de va skoj :) har öntligen fått tummen ur stjärten ;) Å efter det så åkte jag ner till magnus å städade.. å sen åkte jag å pappa å handlade. å sen.. haha.. satte jag mej här. å snaaart ska vi käka ;)

de va mina två dagar ! skit trevliga :D:D imorn fylller min mor år ! :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0