Lilla Jannike

Hittade kort på mej idag när jag var liten, upptäckte att jag å oliver är jäkligt lika, förutom att jag alltid haft skitstora ögon. så det är egentligen bara ögonen på han som är ärvda från den andra sidan.
ja jag erkänner att jag var lika fet i ansiktet som min lille är ;)
men hellre en lite för tjock bebis än lite för smal ;)

försökte måla av hans hand med, men de e ju fan omöjligt, inte alls kul tycker lillkillen.
pratade med frida i tele, och var pigg igen när vårt samtal avslutades.. skulle jag sova sen? jaa joo behöver det egentligen. men man får vara trött när man är nybliven mamma..

jag fick på mig ännu 2 par jeans idag :D känner mig smal.. Haha. bvc snart, sen till tranemo en snabbis. :D

Frida? farmor vill att vi kommer upp, kommer glömma av att fråga om du vill :P på måndag fm kanske? :) om du e här då :D         

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Linda

Ååh vad duktig du är Jannike, går du mycket då eftersoma tt du lyckas ? :D

2007-11-01 @ 11:13:27
URL: http://pallekuuling.blogg.se
Postat av: Frida

ja, de skulle vi kunna göra. ska bara titta när jag kommer :) & då hoppas jag FANIMIG att hon har dom goda kakorna igen :D

2007-11-01 @ 20:24:49
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0