Lista

SKULLE DU...

1. pierca tungan eller näsan?
Har i näsan , vill jäkligt gärna ha i tungan
2. vara seriös eller rolig?
De klart man måste vara båda?
3. dricka grön eller röd mjölk?
Brun? (oboy)
4. brinna upp eller drunkna? 
haha. what? Brinna tror jag.... :S
5. umgås med dina föräldrar eller dina fiender?
Umgås med mina föräldrar ofta,speciellt min mamma, min bästaste vän. :D

SVARA ÄRLIGT...

1. tycker du om någon nu?
Ja min Oliver såklart!
2. sol eller måne?
Har aldrig vart en nattmänniska så det blir sol.
3. vinter eller höst?
Typ soliga höstdagar så man kan sitta på altanen med filt å kaffe hela dagen.
4. soligt eller regn?
Soligt, såklart!

OM MIG...

1. hur mycket är klockan nu?
09.33
2. fullständiga namn?
Karin Jannike Persson
3. vart vill du bo
En stad, nångång i framtiden.
5. vill du gifta dig?
Jag vet faktist inte,
6. är du kär?
Nej, bara besviken
7. Favorit årstid?
Sommar tror jag
8. Humör just nu?
Trött å ska dra mej ut lite.......:P

HAR DU...

1. Kysst någon?
Yes
2. blivit kramad?
Joo
3. känt dig fånig?
Hahah, så in i h-lvete :P
4. saknat någon?
Självklart
5. gråtit?
Ojaa,
6. Ljugit?
Jaa, det har väl hänt
7. blivit kysst?
Japp

GREJER...

1. har du blivit jagad av polisen någon gång?
Ja, haha
2. har du en hund?
Har haft...
3. sover du helst ensam eller med någon?
Sover helst med Oliver

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0