Lista

DAGENS:
klädsel: Haha. halva dagen pyjsamasbyxor å linne, andra halva jeans å tröja m. huva
frisyr: allt ¨håret uppsatt. så stolt över att luggen blitt så lång :D (hahaha,. som mulan :P)
låt: den som linda skickade, handens fem fingrar (?)
tv: Haha, mulan 2
tråkigaste: BYTA BLÖJA PÅ NÄTTERNA!
roligaste: Fika med Bettan.

FAVORIT:
rum i huset: Mitt å olivers
typ av musik: allt =) 
parfym: tjej: naomi campbell.(eller hur de stavas) kille: röd lacost
månad: Oktober <3
mat: fridas (JANNIKES!!!!) choklad kakor!:P
dricka: jordgubbsaft! helt klart!
godis: choklad å surt
tidning: Haha. vi föräldrar ;)
film: just nu mulan 2. (har kollat på den varjevkäll i 2 veckor, jag har inget liv)
skådis: MULAN ?
djur: PINGVIN :D

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU:
gråtit: Nej
köpt någonting: Jaao
varit sjuk: Nej bara trött som en gnu
sjungit: Everyday
sagt "jag älskar dig": ja ;D
träffat någon ny: Nope.. tror inte det
saknat någon: JA!
kramat någon: JA!
kissed someone: Ja :$ men dt tänker jag inte erkänna
ätit: klart inte???

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Oliver
såg dig gråta: Mamma
fick dig att gråta: Robert
fick dig att börja skratta: Pernilla
du gick på bio med: Hahaha.. huuundra år sen!! Robert när Ice age två kom! 2 år sen!
du gick på stan med: FRIIIIDA å philip å Lillbert
skickade e-mail till dig: Jakob Iva(r?n?)sson
skickade ett sms till dig: Robert
skickade senast ett lunarinlägg till dig: En annan ung mamma.

HAR DU NÅGONSIN VART I:
norge: ja
danmark: ja
finland: nej
island: nej
usa: nej
frankrike: ja
spanien: nej
italien: nej
kroatien: nej
grekland: nej
österike: ja, åkt igenom
thailand: nej
kanada: nej
brasilien: nej
belgien: nej

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Linda

Om det var du som kommenterade min blogg så var det menat till Soc.. Dom nekade mig lägenhet så nu får jag lov att bo hemma tills jag gått ut skolan & skaffat ett eget jobb !

2007-11-24 @ 13:05:02
URL: http://Pallekuuling.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0