Rädsla

Man måste vara stark, å oftare är ma starkare å klarar av mer än vad man tror . Ens största rädsla är att misslyckas , å ja de e min största rädsla med. Att misslyckas.
att inte kunna göra oliver till en bra man,(som han fakitst en dag ska bli, vuxen) rädsla att inte klara av att ge honom en uppfpstran som innebär att han får rätt syn på livet, att han ska fatta vad som är rätt, å vad som är fel.
Tro fan att man är rädd för att misslyckas när man har något så värdefullt som ett liv å ta hand om . nu pratar inte jag om ens eget, som egentrligen kasnek ska vara lika viktigt. men blir så oviktigt i jämförelse. å man måste vara stark, starkare än man tror. man måste orka med vardagen.
å inte längre för ens egen. utan för det lilla livets skull. det lilla, men så viktiga livet


Jag vill inte leva med lögner. jag vill inte leva med en lögn. Det är så jag ska uppfostra min son. Sanningen
som alltid är det viktigaste. sanningen, lyssna på ordet. smaka på ordet. sanningen. när kommer den dagen då alla inser värdet av att alltid kunna vara ärlig? när kommer den dagen då ärlighet alltid är det som används?

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Sandra N.

du kommer få oliver till världens bästa man, kan jag slå vad om :D

2007-11-17 @ 18:25:28
URL: http://ordavsandra.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0