Tankar <3

Saker å ting förändras, förbättras. Blir till en vacker vardag. För mig har livet på en vecka blivit så mycket lättare. Kan man med ord beskriva värdet av att ha styrka att hålla ihop en familj? Jag kan inte avgöra vad framtiden har att erbjuda eller vad livet har att ge, men jag vet att det är såhär jag vill att det ska se ut. Jag vet att även på de svåraste stormar går det att ta sig iland, det är bevisat att familjer tar sig iland oavsett. Vi gör det! Vi tar oss iland.

Det skrämmer mig att jag är beredd att offra så mycket för det, för att vi ska ta oss iland. Men jag gör det. Jag offrar allt, allt och lite till. jag har insett det. Hur viktigt det är för mej. Det säger jag i sanning, sanningen är att tanken på hur framtiden kan se ut är det som får mig att orka igenom vardagen. Det är skrämmande att inse att man har så mycket att förlora som en egen familj.

Hur kan en person halka in på ett bananskal i ens liv, och snubbla in för att stanna? Sätta fram ett krokben för att inte bara få en att snubbla, utan falla. Å falla rejält. Hur kan ett enda val förändra, inte bara en del av sitt liv, utan hela ens framtid. Tänk alla gånger man kunnat förändra hela ens framtid på grund av ett enda val. Skrämmande.

Slut på ord. Over and out. Peace! ;)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Anonym

Vi anmäler oss!!!!!!!

2007-11-29 @ 19:52:12

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0