Tankar

Så det är inte du som sagt det? vem skulle det annars vara? skulle hon hitta på saker om dej? skulle inte tro det. isf är det enda hon får igenom att du får träffa din son ännu mindre. hoppas hon är nöjd! grattis till det liv du lever.
det liv du inte ens förtjänar. jag är så jävla trött på att du hela jävla tiden ljuger.

du förlorar igen. å igen å igen. inse det! berätta vem i helvete det är som ljuger för jag flippar. sanningen kanske smärtar men hellre det än att leva med å i dina lögner mer.

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: hej

jag tycker att du är så jävla läjlig rent ut sagt, man märker att du är UNG.

2007-11-19 @ 00:50:28
Postat av: hej

jag tycker att du är så jävla läjlig rent ut sagt, man märker att du är UNG.

2007-11-19 @ 00:50:36

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0