today

kan du nån gång fatta att jag inte vill ha kontakt med dej? å om du inte hör något så mår han antagligen bra, ändras det så hör jag av mej, jag lovar. så du kan ju sluta upp med att försöka vända folk emot mej. btw, alla vet ju ändå hur du är så de e ju ingen som tror att jag gör så bara för att det skulle vara skoj. ge dej. du förlorar, fatta det. å Ja jag är tydligen bara fittan-Jannike , det ändras inte. be happy.

det var skit skoj på afrikanska dansen igår, fick en att tänka på annat. fast jag var skit trött så orkade jag hela tiden ;) *stolt* sen när jag kom hem var de rätt lugnt, telen gick i ett kör men det var bara trevligt . Å top model va ju inte hel fel det heller . Margarita ska vinna, så är det bara.

nu ska jagbort till fridas brossa , skoj skoj.
Peace ;)


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0