yesterday and today

igår var jag på cos möte för att prata igenom mej å robert. de gick jävligt bra, å skönt å prata me någon utomstående om vad som hänt, varför å hur å bla bla. framförallt att prata om besvikelserna.

efter det tog jag å oliver bussen till stan och träffade frida å philip, där vi satte oss på kafe viskan, å sen gick vi runt i affärer. å jag köpte sockar till oliver eftersom han har så grymt stora fötter :S Haha. snarare långa tår men ändå :) å så köpte ja pyjamas till mej. å sen när ja kom hem å testade igen så va byxrona as stora :D:D:D:D så de e jäkligt skoj idag :D:D haha. aldrig mer 50 kg ;) (speciellt inte eftersom jag itne ska ha fler barn) Haha :) äääh man får se ut hur man vill, när man fått barn för snart 7 veckor sen ! ;) ;) ;)

Å idag så kommer min faster leine å passar oliver medan jag å robert ska prata ut på familjerådgivning typ. ska bli gott det med. hoppas på att detta kan vara överstökat någon gång.
Vad hände igår babe? Hmm.... Fatta ingenting, tar det sen.

sen så ska jag ner till ebba med å lämna hennes kamera, ringer dej under dagen! :)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Linda

Hihi Elina har också långa tår :) Haha, ja din kommer också få tänder. Jg ville också att min skulle vara liten föralltid men det går inte:( Men man bli faktiskt glad när dom får första tanden. Det är ju speciellt eller vad man ska säga :)

2007-11-21 @ 10:40:24
URL: http://pallekuuling.blogg.se
Postat av: Frida

Hehe, jag såg ;)

2007-11-21 @ 14:42:01
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Postat av: Ebba

Tack (:

2007-11-21 @ 19:06:21
URL: http://ebbaolivia.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0