bf om en vecka

Idag e ja beräknad om en vecka (eller hur säger man det rätt)
har suttit typ hela förmiddagen framför datan å spelat sims, skit skoj juh :O
men sen ringde frida så då stack ja ner till henne ist. å så kom ja hem nu lite efter 19 å har ätit å så . väntar in klockan nu, så jag kan sova sen:P vi vart å fikade med ebba å natahlie, trevligt.
"har nån ett snöre jag ska hänga mig"
alla fyra: jaa vänta lite.
haha. de va fan skoj

på fredag SKA jag ha bebis för då e de exakt en månad mellan min å philip.(fridas onge) just nu ser det ut som en Levin eller Elvira. rätt lika namn, kom jag på nu när jag såg dom på skärmen!:P haha :) men de e göööött..

Imorn åker frida hem så då har ja ingen å träffa på darna igen. meen meen. har ju mitt sims nu... hahahaha..

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Frida

Heeej! :D Ja, synd att vi inte hade något snöre till den personen ;P Jag åker inte hem förrens i morgon eftermiddag/kväll, så vi kan ses i morgon om du vill? Puuuuusss hjärtat :D:D

2007-10-02 @ 23:24:50
Postat av: Ebba

Kan faltiskt motvilligt erkänna att jag tycker liiiiite synd om honom "/

2007-10-02 @ 23:42:30
URL: http://ebbaolivia.blogg.se
Postat av: frida

Snart kommer h*n nog :D åh de är så spännande :D Du får underhålla dej med The sims så skaru nog se att h*n kommer strax ;) ha de bra o lycka till :D

2007-10-03 @ 18:51:26
Postat av: Frida Drotz

EBBA; va fan säger du? Hon är knäpp.. Synd om han? :P

2007-10-03 @ 21:59:33

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0