Citat

Citat från jakob: "vad gör man inte för kärleken"
Vet du hur rätt du har?! Hur mycket är man inte beredd att offra för de man älskar. Till och med sitt eget välmående? Sådan är iallfall jag, älskar jag, så gör jag det helhjärtat. Och är beredd att offra mer än mitt eget syre. Men är det så det ska vara? Nothing last forever, och även de vackraste rosor måste en gång vissna. Och ofta vet man inte vad saker och ting var värda innan det är försent. Bra eller dåligt, spelar ingen roll, det är när man mister det som man inser värdet av tiden som gått, förspillt?!
Förblindad av kärlek, någon som känner igen sig?!
Offrat sitt eget välmående av kärlek till någon annan, någon som känner igen sig?!
Att inse att någonting inte var värt all smärta, någon som känner igen sig?!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: emelie

alltid!

2007-10-21 @ 19:00:11

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0