ingen bebis än.. :/

Dumma bebis, se till att komma ut nu..!
Jag har ju sagt att ja inte ska kunna vara med på Emils(kusinens) dop. men måste jag det nu ändå?!
haha. joo de ska väl bli trevligt, men jag vill inte vara ett fetto då:P hahaah

Gårdagen å hela veckan förresten har ja spenderat med frida, å igår färgade ja hennes hår, men har inte sett resultatet än. Varför är inte du vid datan för din lilla sketonge?! :P

Var hos Bm igår med, har itne gått upp mer i vikt sen tre veckor tillbaka, så 12 kg har ja gått upp ! :) lite lagom tkr jag ^^. men magen växer som den ska, en cm sen förra veckan. Min bebis håller på att bli fet den med;) Naaaaaw^^ med tanke på att både jag å pappa robert är så jävla feta så är ju riskerna skit stora (Not)

Nu åkte min moster precis hon var här med en skrikig unge, men gosch va söt han e! värsta goa låren ska äta..
Ska äta philip med förresten! MUMS!!!

Elvira eller Levin kom nu! Annars kommer Frida och cuttar mej ikväll :P hahaha. å om hon inte gör det,.så gör ja fan det själv föt ut ska du!!! haha. ^^

Är beräknad på tisdag så de e väl några dar kvar men ja vet fan inte vad jag gör om jag måste vara fet längre än det. kommer bli deprimerad!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Frida

Ja, fan nu gör jag det snart alltså. Blir tokig på din jävlans unge ;P

2007-10-04 @ 13:55:44

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0