träffa Frida ! :D

Idag har vi vart på återbesök å det gick jätte bra! skit skoj! eller det första bebisen gjorde var att bajsa ut typ allt han ätit den senaste veckan eller nått. :P haha. för de läckte fan ut genom byxorna å skit, så mamma fick åka å köpa nya kläder till han, undertiden fick han visa bröstet för barnmorskan, men de tog han nog ingen skada av ;)

Nu när jag kom hem så rignde jag frida å nu så kommer hon snart !! :D:D skynda dej sketunge! ;) ska bli så kul å träffa er ! frida är bästaste frida på hela jorden! :D

Å så kommer ida å becka med :D de ska me bli skoj :D:D

Oj nu kom farmor carina,. ;)

 Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa // Pappa Hallberger : )

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Sandra E

Kul att det gick bra, lite bajs har ingen dött av ;)

2007-10-09 @ 16:14:30
Postat av: Frida

Det va helt underbart att träffa dig & Lillbert. Du är den bästaste (: tycker om dig så otroligt mkt jannike. du är helt unik! puss&kärlek på mina bajsbarn ;)

2007-10-09 @ 20:52:56
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Postat av: Ebba

Grattis jättemycket!

2007-10-09 @ 21:54:39
URL: http://ebbaolivia.blogg.se
Postat av: edwin

hejsan hejsan du är den första som fått mitt intresse att vara vid en dator längre än 5 min varför???
MVH EN SOM STOLT KAN SÄGA ATT JAG INTE ÄR MED I
"VARA KOMPIS MED JANNIKE FÖR ATT HON HAR BARN KLUBBEN" ses någon dag på månen?

2007-10-23 @ 20:20:50

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0