Ååååh..

jag är så jävla trött på att bli bortvald av dej hela tiden. varför ska jag bry mej om inte du gör det? jag skiter i detta nu . vill du så hör av dej annars tänker jag fan itne bry mej heller. trodde att jag betydde något men jag hade fel. fy fan för dej å ditt jävla beteende. är jag inte viktigare än så? vad är jag värd för dej ?! fy fan. du vet att du sårar mej är det därför du håller på såhär?! njuter du nu eller?!

visst bry dej inte men räkna fan inte med att jag ska göra det heller då..!

Jag hatar hur du tar mig för givet, hatar hur du får mig att låta helt fel. Jag hatar sättet du får mig att känna mig fel på, sättet du får mig att säga förlåt på, jag hatar att du låter överlägsen, jag hatar att du vet att du är överlägsen. Jag hatar att du behandlar mig som nummer två, hatar att jag tillåter dig att behandla mig så. Jag hatar att jag ber om ursäkt för saker, jag hatar att jag förlåter dig för allt. Jag hatar hur du beeter dig och att jag tilllåter det. Nu får det fan vara nog, dom har INGET med det att göra. Fatta hur det känns för mig. När jag till och med har bett dig om det förut, att låta bli.

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0