DVD å morbror

Idag åkte ja till borås me min faster på morgonen. så gick vi å köpte dvd å så :) gick ju bättre än jag trodde.
å sen skulle vi hem å då skulle jag köra bilen (dock bara på grusvägen men lite stolt är jag)
för jag körde fan i 120 och voltade men fick ordnign på bilden igen å fortsatte köra å sen kom de möte å då stegrade jag med bilen över den andra. å så när ja skulle ner på alla hjulen igen så fick ja värsta sladden å hamnade i dikte, men på nått mirakulöst sätt så gasade jag mej därifrån, med en säker han på ratten

Hahahhaa. nej jag skojjade ! ;) HAHHAHAHAHHAHA. ja e ju rätt skoj :S :P (egenkär eller vad?!)

När ja kom hem så var morbror å hans fru å hennes barn här. å de va ett bra tag sen ja träffade dom så de va mkt trevligt ! dom hade me sig min mobil x)

å bajs att ja inte kan använda den adnra datan, (tangentbordet är jätteborta!)

9 dagar kvar idag.!! frida jag har vart gravid längre än dej! å de e skiiiiiiiiiit. tyck synd om mej? (A)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Anonym

JA, det är verkligen jätte synd om dig!!! Lider verkligen me dig! Som sagt, snart drar jag ut din ungjävel :P:P

2007-09-30 @ 23:56:11
URL: http://www.fridadrotz.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0