gårdagen och bm

Eftersom min data inte ville som jag ville igår kväll så kunde jag inte berätta om dagen , som var väldigt mysig träffade frida å lill-Philip. gud va söt han var :O man vågar typ inte ta i honom för han är så liten så man tror nästan att han kan gå sönder.. men jannike-klant glömde presenten hon köpt till honom. smaaaart-jannike. den kommer philip! :)hur fan kan man glömma en påse som hängde på dörrhandtaget :O :S

sen kom mia å johan med å de va ju mysigt det med. syndade lite med dom där :$ :)
nu ska ja snart ner till barnmorskan ska gå om exakt tio min ;) ska skriva förlossningsplanen idag.(brevet till förlossningen) får väl se om pappa robert dyker upp där.......

ne det här blir de fan ingen bebis av, måste röra på mej eller nått så de sätter igång ;P haha. btw, ska ner till komvux sen med å kolla engelska provet :D
Magen känns inte som vanligt, den e lite hårdare å så gör de ont när jag rör mej, brukar det aldrig göra annars... hmm..... // j.p

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0