gårdagen :)

igår var jag å robert på föräldragruppsmöte. de va rätt ok, itne jätte kul när dom yngsta är tio år äldre :P haha. men men. det får man väl ta. :) vi pratade om amning å så. å en distriktsköterska som var med sa att de var en tjej i min mage. fast det är det inte !:P haha .ja är typ säker på att det är en liten kille därinne ;P skoj var det iaf.

idag ska jag göra dataA provet på komvux. sen är det skiten klaaaaar ! :)guu va gött.
Har inte sovit speciellt gott inatt, tänk vad orättvist att frida fått sin lille, jag ligger ensam å kan itne sova i min säng medan hon kan gosa me sin lille pojk hur mycket hon vill. grr ;) du vet vad jag sa frida, de blir inga kakor nu :P

Jag ska träffa Mia <3 en stund i eftermiddag med. de va fan as längesen ja såg henne ens. tråkigt :/ har svårtför att få tiden att räcka till båda två tror jag. Å så kommer pernilla hem i helgen, å ja har avrt duktig å tatt hem hennes laddare :) henne ska ja träfa lördag har jag bestämt ;P då ska jag till stan å köpa första gosedjuret till min BEBIS :D
ska duscha å göra mej klar nu. Ciao

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0