jannike och frida

jag kan ta kritik men jag tänker inte ta att du sitter å skriver saker som att jag är dum i huvvet och att proppne från min hjärna lossnat. du hör väl själv hur jävla omoget det låter ? de e ju synd om dej. de märks tydligt att du inte har barn, för din inställning finns bara hos sånna.
och btw, om de nu hade vart så att kondomen sprack eller att ja missade ett piller. inte fan sitter man å berättar det för sitt barn. ska ja berätta hur vi hade vårat sex å var också för barnet eller? å en blivande mamma som är 35 som väntar sitt första barn har inte mer erfarenhet om det än vad jag har. om just barnafödandet. så att ens påstå att det faktum att jag ska ha ett barn inte gör mej mer mogen är ju sjukt. tro fan att man växer in i den rollen. kolla på en blivande ung mamma som är 16 å en vanlig 16 åring. vem är mest mogen tror du?
vad fan har du för erfarenheter av livet egentligen. en tjej med helt fel prioriteringar det är vad du är... du verkar inte veta ett skit om vad livet har att ge.
// jannike (jag) å frida (http://fridadrotz.blogg.se)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Lillan

Du kan snacka va fan du vill om mogenhet o ansvar.
Du är så feg att du inte ens vågar erkänna att du inte kommer kunna ta hand om ditt barn på egen hand. Jag menar hur kommer du försörja det?
ja
just det..du kommer ju bli beroende av andra!
precis som alla andra tonårsmorsor som inte ens kan försörja sig själva och som ska kallas sig för vuxna mammor bla bla, vilket skitsnack

2007-09-03 @ 21:37:50
Postat av: Lillan

Vilket pucko som helst kan skaffa barn idiot..det handlar om att kunna försörja det fattar du väl. Ska du påstå att en 12 årig som skaffar barn också är mogen?

2007-09-04 @ 09:06:20
Postat av: N,

Haha, hur kan du säga att baar för du är med barn vid 16års ålder är du mogen? .. Det är ju förfan komiskt. INGEN är mogen vid 16års ålder. Vare sig du är med barn eller inte. Ingen är fullvuxen vid 16års ålder.

2007-09-05 @ 19:39:56
Postat av: N,

Haha, hur kan du säga att baar för du är med barn vid 16års ålder är du mogen? .. Det är ju förfan komiskt. INGEN är mogen vid 16års ålder. Vare sig du är med barn eller inte. Ingen är fullvuxen vid 16års ålder.

2007-09-05 @ 19:40:07
Postat av: Anonym

en blivande mamma har lite mer erfarenhet i LIVET än vad du har, det behöver man också för att skaffa barn. Vad har du att lära ditt barn? Du går ju förfan inte ens gymnasiet. Bra förebild hurru.

2007-09-05 @ 21:54:57
Postat av: Jessie

Folk har så mycket åsikter om allt, om hur det ska vara och hur man ska göra. Istället för att klanka ner på nån tycker jag man ska stötta varandra och visa respekt. Dessa kommentarer jag läser här tycker jag visar på en stor okunskap och omogenhet. Det finns unga mammor som är toppen och barnen är trygga och mår hur bra som helst. Tänk på det!

2007-09-06 @ 12:37:59
Postat av: Johan

Orka med dom här dryga kommentarerna, blir ju fan bara arg när jag läser dom!
Dom vet ju inte ett skit om något, dom kan dra något gammalt över sig, det dom gör att att försöka klanka ner på någon eftersom dom är nervösa själva och aldrig kommer att bli en bra mor! *era elaka jävlar, smisk ska ni ha*

2007-09-07 @ 03:10:34
Postat av: lina

nee precis och dom verkar inte ha nått liv..eftersom hon ...inte slutar heller...kan hon inte sköta sitt eget den ...dryga ..lillan.n my...eller vad fan kärringen kallar sig för...skaffa dig ett liv för fan...
jannike du kommer klara detta galant!!

2007-09-09 @ 21:46:28
Postat av: Anonym

Haha, vi kommer säkert bli jättedåliga mödrar eftersom vi inte får barn vid 16år ålder :O Ohmy!

2007-09-11 @ 18:34:17
Postat av: sofie

Jag och min familj reagerade med chock naturligtvis när Robert påstod att han skulle bli farsa. NU! Men jag kan säga såhär; finge jag välja ut en mamma till mitt kommande brorsbarn så skulle det blir Jannike. En mer ansvarsfull, ödmjuk, omtänksam, lyhörd, engagerad, plikttrogen, driftig, öppenhjärtlig, (behöver jag fortsätta) tjej får man leta efter.
/Sofie (26 år ung för den lilla betydelse det nu må ha)

2007-09-14 @ 23:19:21

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0