Min bebis <3

Du har gått 265 fulla dagar av 280
Du är i vecka 38
Du har gått 37 fulla veckor och 6 fulla dagar (v37+6)
Du är i 9:e kalendermånaden
Du är i 10:e graviditetsmånaden
Du är i trimester tre
Du har 15 dagar kvar till förlossning


Jag räknar vanligtvis vilken dag jag är inne på, inte vilken jag fullgjort..! Är i vecka 39 imorgon enligt domma siffrorna !
Inte långt kvar.
Shiiiiiit....
Kom denna veckan, snäääääälla bebis ?! :)
Är så trött på att bara vänta... De e dags nu, kom igen.........

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Frida

Ja, för fan KOM UT NU! Jag och Philip kommer snart och drar ut dig! VI VILL INTE VÄNTA MER!

2007-09-25 @ 11:28:38

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0