Min mamma...

Mamma, vad hade jag gjort utan dej? jag älskar dej! utan dej hade jag inte stått här idag, alla som jag någonsin älskar sviker mig till slut, men inte du. jag beundrar dig för det mamma. Tack för allt, du är det bästa som finns..! Ditt stöd och förtroende betyder sjukt mycket, det kan jag inte sätta ord på. Speciellt eftersom det inte blev som jag tänkt mig med annat. Inte kan man väl tänka sig att man efter ett 2 å ½ år långt förhållande att det skulle kunna knäcka oss, att det skulle bli såhär.. Bara jag har dej mamma, så klarar jag av det. utan dej vet jag inte vad jag hade gjort. Tack än en gång. för att du alltid ställer upp.




gah, nu blev helgen inte som jag tänkt mig ändå, jag HATAR när man har planerat nått så blir det inte så, å så finns de typ inget att göra för att man tänkt sig en viss sak. jobbigt värre. . idag är det 24 dagar kvar tills min bebis är beräknad att komma ut . men jag har ju besätmt att jag ska ha två veckor tidigare, så det är ju egentligen bara 10 dagar kvar ;) får väl se hur det blir med den saken, men de e skitjobbigt att bara vänta .. kom nu bebis :/

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0