öööh va?

till dej som kommenterat anonymt, jag vet inte hur det är med dej men är du planerad? är du säker på det?? varken jag eller några av mina två syskon är planerade. min stora syster var planerad, men tror du att mina föräldrar älskar henne mer än vad dom älskar oss andra? eller att hon är mer välkommen än oss andra?? jag mår la fan itne dåligt över att jag itne är planerad. haha. skrattretande... mitt barn är gjort utannån kondom som sprack eller att jag glömt att ta ett piller. för vi använde oss inte av det.

och det är väl upp till mej vad jag vill lägga min ungdom på. visst du får gärna se det som at tmin ungdom är förstörd. men ajg vill inte lägga min ungdom på att festa osv. jag vill det här.. annars hade jag ju inte valt det.. det här är vad jag vill lägga mitt liv på .. mitt barn. som jag älskar över allt annat ! :)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Lillan

Ja..jag var faktiskt planerad ska du veta..mina föräldrar var gifta vilket innebär att jag är skapad av kärlek.
Ditt lilla misstag tyder ju bara på hur omogen du är. Smart att ha sex utan skydd o sen klaga på att killen inte tar sitt ansvar. Varför skapa en oäkting överhuvudtaget? Du tror visst du är så cool som har haft sex utan skydd o sen blivit med barn? du är fan ett barn själv som inte ens borde ha sex, o när du väl har det så kan du ju vara så smart o använda skydd.

2007-09-02 @ 22:22:10
Postat av: Frida

Bara för att Jannike inte är gift med pappan, är barnet inte skapat av kärlek då? Tror du att det är första gången i historian ett förhållande inte håller?

2007-09-03 @ 12:20:37
Postat av: Josefine

Men åh, "skapa en oäkting"? Skojar du eller? Pinsamt att du ens skriver ett så gammalt uttryck! Du kanske borde fokusera på att lära dig respektera människor för det dem är och det dem väljer - i stället för att komma med, rent ut sagt, korkade kommentarer osv. Alla har rätt att göra som de vill, och borde bli respekterade oavsett om det passar dina tankar och värderingar, eller ej.

2007-09-03 @ 12:33:08
URL: http://stillwaters.blogg.se
Postat av: Lillan

Haha respektera? tror knappast hon förtjänar någons respekt. Och hennes förhållande är definitivt inte det första som inte håller, men just därför man ska vänta med att skaffa barn tills man ser någon framtid fattar väl vilken idiot som helst. Vilket skitsnack om kärlek bla bla tror ni ett barn kan leva av kärlek? nä skulle inte tro det ett barn kräver mycket mer än så, något som en 16 årig knappast kan erbjuda!

2007-09-03 @ 13:28:13
Postat av: Lillan

Öhh och det är nog du och dina vänner som är skrattretande..ska du kalla dig själv för mogen mamma. En mogen och bra mamma är en som kan vara självständig och ta hand om sitt barn utan att vara beroende av andra. Och vem är du att döma dem som gör abort?? i ditt fall så hade det kanske varit en bättre lösning..

2007-09-03 @ 14:43:29
Postat av: Frida

"mina föräldrar var gifta vilket innebär att jag är skapad av kärlek." de va de jag mena ditt dumma helvete. de va du som sa de.

2007-09-03 @ 17:14:11
Postat av: Lillan

Dum e du din äckliga hora..stick o brinn till helvetet där du hör hemma!

2007-09-03 @ 21:33:53

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0