ro utan åror?

tar med öppna armar emot det som är ditt,
kudden vi alltid bråkade om vem som skulle ha.
var är du som alltid stöttade mej?
dina saker som är lämnade till att bara ruttna bort..
tar emot det, tar det till mig..
men det enda jag känner är oduglighet,
känner inte ens saknad längre
bara oduglighet
ror utan mina åror...
vem tog mina åror?!
försvinner? vart?

ro... frid... ro utan åror?!

nej det går inte,
du har begravt mej med öppen mun
bara för att jag ska kunna fortsätta skrika
du har begravt mej med penna och block
för att ord ska fortsätta flöda
men känner inget,
bara oduglighet

får ingen ro, mina åror är borta....

/Jannike Persson 25 september 2007

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Mickan

Jo jag är ofta inne och läser din blogg. :-) tycker det är kul, men som du säger lite synd att man inte kan se vem som är inne och läser.. Snart dags för bebisen att titta ut.. :-) Kramar

2007-09-26 @ 17:12:15
URL: http://mickanpherson.blogg.se
Postat av: Michelle

Du skriver alltid så bra. :) Alltid lika roligt att läsa.

2007-09-28 @ 09:56:29
URL: http://dandydee.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0