stan me mor min

tog bussen in till stan tiidigare idag och gick runt där i några timmar . sen slutade mamma typ halv fem så åkte ja med henne hem. så ja köpte ett gosedjur (en ko, skit söt) men när mamma fick se den så fick ja lite skäll å var tvungen att lämna tillbaka den :P för hon hade redan köpt en sån. fast inte visat mej för de skulle bli en överraskning :P haha :) å så köpte ja en as morgonrocj (har en likadan pyjamas

sen åkte vi till frida å skulle lämna paketen som jannike-klant glömt ! :P å det var ju trevligt det med. skoj å se sesse med. synd att jag inte hann stanna å prata lite med er. men det får bli någon annan dag..!

ikväll gick ett program med om tonårsmammor. det var mkt sevärt. skyll er själva om ni inte såg det :P // jannike

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Frida

fan också, de programmet missa jag.. :( tack så mycket för presenterna till philip, jätte söta :)

2007-09-14 @ 12:01:04
Postat av: Lo-cool ;)

JANNIKE DIN TJOCKIS! :D Snart är det du som bjuder oss på välkomna-din-bäbis fika! :D

2007-09-15 @ 18:48:18
Postat av: Melinda

Jag har hört att det där progammet har varit! Vilken kanal var den på och vilken dag visades den ? :/

2007-09-18 @ 23:34:03
URL: http://melindawingren.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0