surt..

de e riktigt jävla surt att veta att du kan göra vad fan du vill när du vill. medans jag är helt låst för att ta hand om vårat barn.. du springer runt å träffar vem du vill medan jag idag ligger hemma å har skit ont i magen, å väntar på att få hem min medicin. surt surt. att vi inte kan uppelva allt det här tillsammans är jävligt surt..

de enda jag har gjort idag är å legat med vetevärmaren på magen å mått verkligen skit dåligt. sovit rätt mycket med eftersom jag inte kunnat sova inatt, för att jag vart uppe å spytt 2 ggr. ska strax lägga mig igen, mammas å pappas säng <3 den e skönast. gaah får damp på förlossningspersonalen som bara skriver ut fler tabletter. dom hjälper ju ändå inte :S känns inte alls bra.. :S

jag kan inte göra något åt att folk tycker att jag är världens hemskaste människa, du har inte vart som stöd innan, så varför skulle du vara det nu. vill bara vara med på det "roliga" ? å för vems skull vill du vara där?
vem är det som behvöer dej där?

Detta blir inte som jag varken trodde eller hoppades, du gör det inte lätt för varken mej eller dej själv i framtiden. jag har försökt men ingenting hjälper. jag ger upp det nu. slåss inte i motvind längre. det går som det går. hoppas du förstår

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Amanda

Jag tycker att du är oerhört stark ! Jag beundrar dig :) Känner inte dig men när du skriver så förstår man verkligen att du kommer att bli en toppen mamma som
aldrig kommer att svika ditt barn !

2007-09-24 @ 20:44:16

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0