Svar till Klara :)

Men måste bara fråga går du inte på vanligt gymenasium ? Lr vf går du på komvux? // Klara

hejsan, först av allt vill jag säga tack för kommentaren!:) jag valde att direkt efter nian påbörja mina gymnasiestudier så att jag så fort som möjligt ska kunna bli självförsörjande. (för vem vill leva på päronen hur länge som helst?) så under hela denna sommarn har jag läst in olika delar av gymnasiet, å det har fakitst gått ganska bra, trots att det är svårt att läsa hemma när man inte kan få den hjälp man önskar. som tur är så har jag alltid haft rätt lätt för mig i skolan, (även om jag vart jäkligt lat i högstadiet) Men nu har jag nått att kämpa för ! -Mitt barns å min framtid !
// Jannike :)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0