vart i fjällen och lirar engelska.. :P

Idag ska jag skicka in resten av engelskan tänkte jag. hoppas på att få tillbaka den iu slutet av veckan så kan jag göra andra provet nästa vecka, sen är jag KLAAAAAR ! :D me engelskan alltså ;P

Imorn ska jag kanske träffa frida å hennes bebis :D:D fast först ska ja till barnmorskan å kolla så att min bebis växer å mår bra, ska be henne ge mig nått som sätter igång förlossningen. Haha .

Inatt så har jag å yassebasse vart i fjällen å åkt skidor, fast vi kom vilse hela tiden, så va satt mest å grät i backarna. Haha . knäppt! men skoj var det iaf.. fast yassebajs inte kunde följa med på fredag. men de ska hon ändå har ja bestämt för vi andra tjejer vill det. (tjejkväll) kom igen nu yassebasse........



Hur mår du egentligen? Du vet vart jag finns om du behöver det, jag älskar dej. Det vet du. Glöm inte bort det. Jag gör allt å offrar allt för dej. Du betyder mest. <3

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0