12 april

dagen började med upptäckten av att oliver va ännu mer förlyld än igår, ingen simhall idag:( ville så gärna dit idag.
jaja, edwin hämtade oss här i svenljunga, å vi begav oss mot länghem, mkt snack. mkt snack! jag gillar det! verkligen! så skönt att kunna prata om allt, till å med jätte djupa seriösa saker, det är rätt sjukt. men jag gillar det som sagt, helt raka kort. Det är jag helt enkelt ! behöver såna här dagar, prata av sig om allt , få lite nya tankar å ideer. så skönt !
tack allt å alla för idag!:) haft det helt jääätte bra :D kommer sova gott inatt!:)

imorgon blir de borås, å caroli med faster, förhoppningsvis ska jag övningsköra med. antar att det beror lite på hur väderleken ser ut.. var god mot mej!:) haha :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0