16/4 -08

ont i huvudet jag gick nu, när ja slappnade av. kasnke beror på solningen, vad vet jag :)

jag fick G på engelskan!!! IN YOUR FACE !! MOHAHAH, tack för all hjälp jag fått ! :D
Oliver är bättre nu, vart hos pappsen idag..två timamr , som vanligt. de gick bra,
jag köpte hårfärg idag med så änligen ska ja bli av med detta fula blondaktiga:P HAHA. ljust är det iaf.
så detta vart min dag. vakna, ut å gå, grejja, farmor, ida,kristofer en snabbis, byn,lämna oliver, sola,komvux, köpa banangrejj, köpahårfärg, hem, laga mat, å nu här:) hehe. får se vad som händer lite senare, inget skulle jag gissa på. edwin kankse kommer å säger hej? vi får se. :)


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0