18/4

Fredag idag, vilket innebär lämna oliver å sen städa. men innan det åkte vi med edwin i traktorn., fick ett jäte bra kort på dom små busarna, olli sitter i edwins knä å ser så nöjd ut så. han gillar traktorer, väl hemma igen ville han inte komma till mej, utan bara vände sig till edwin.. (DUMMA UNGE ;) )
kl halv 12 tog jag mej neråt byn, skulle lämna oliver 12. sagt å gjort :) sen gick jag till magnus, jobbade, tog väl en timme, skickade mess till robert att  jag var klar. så han mötte mej på torget, ja tog oliver å hade bestämt med frida att träffas men hon svarade inte på sms så ja gick hem å åt..
när ja kom hem svarade hon . så ja åt, matade oliver å gick ner til lbyn igen, men innan dess så hittade ja ett reklamblad i åpostålådan.. på en vagn, ringde mamma. å bad henne snällt att köpa med den fin fina vagnen.. vilket hon gjorde. TACKTACK MAMMA!
så gick jag till banken för att ta ut pengar till mamma sen :) sen gick jag på MAMMAFIKAN :D det var RIKTIGT (!!!) trevligt faktist :D Härligt med fler unga mammor å prata med.. om allt ifrån graviditete, förlossning, fördommar, pappor och det gamla livet. ! skit skoj! det gör vi om :D

sen gick jag hem å kollade på vagnen eftersom jag bara sett den på bild. jag blkev riktigt nöjd :) älskar den :D
skön var den å köra med, riktigt go att svänga med. vi tog en tripp till grannen å jag lekte i en timme med deras ett åring, sååå sööööt :D hår ner till axlarna,, NAAAW :D
image112image113
image111


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Leine

aaaasss söt vagn olli ser ut som 2 år

2008-04-18 @ 22:03:05
Postat av: Josefin

Vilken fin/tuff vagn, vart är den inköpt? :-)

2008-04-19 @ 09:59:41
URL: http://josefinz.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0