19/4 08 IMPULSIVDAG :D

galen dag :D jag ÄLSKAR galna IMPULSDAGAR.. först till marknaden i dalstorp med edwin, tobias dök upp
tobbe: men vart är ni då?
jag: ööööh,, brända mandlar? oooooch kolla efter eeen flint!! en flint!
tobbe: hahaha, okeeeeej:S

å blaa blaa. :) Olli fick en traktor tröja av edwin å en ödla av tobias. :D tacktack:D
sen hem satt på trappen en stund i DET UNDERBARA VÄDRET:D matade olli sen smsade tobias å frågade om jag hade tråkigt å ville hänga med han till borås. vilket vi gjorde. (IMPULSIVT SOM FAN :D GÖÖÖTT!!) skulle vara smakråd när han handlade kläder. sen blidde ja bjuden på fika, blidde typ laxmacka å kaffe. gööött..
hade trevligt iaf å massa djupt snack idag. jag gillar det, öppna ärliga kort! I LIKE !:) så mkt lättare. så bra med öppenhet. massa funderingar å massa klokt sagt. djupt :) skoj! jag köpte ett par skor till olli med:)

när vi kom tillbaka så lasta vi ur olli å så frågade min far om tobbe kände för att hämta madde. så ja följde med å så hämtade vi henne i uddebo,sen när ja kom hem så hade mamma å pappa grillat kyckling. de va me gott :D hm, de va nog första gången vi grillade iår :D 

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0