20/4 08

Pernilal dök upp kl 1 typ. då hade jag precis matat oliver, å vi gjorde biffar, haha, köttfärs å sånt å stekte dom. jag pajade typ alla... utom en!;)
hon skulle med en buss halv tre. så kvart över 2 drog vi oss ner till byn, där vi stötte på johanfrån högstadiet, det var ju inte igår. kul!:) han berättade att han numer bor i borås med flickvännen johanna:)
sen gick jag till ica, köpta nappar å våtservetter. sen träffade jag sesse å jonathan (rätt stavning??) å dom följde med hem till mej å hon kollade på bebiskläder, å fick med sig 2 påsar . gött!! av med en del av det iaf. nånmer som är intresserad? :)
har även en amninskudde , tygblöjor (aldrig använda) och babysitter som jag vill bli av med snarast!

robert var å hämtade oliver nyss så just nu är jag barnledig,ska väl passa på att göra något nödvändigt. ska hämta olli vid skolan sen kvart över sju, sen möta pernilla i byn halv åtta. OM nu inte hon fjäskar in sig hos edwin såpass mkt att han faktiskt hämtar henne i stan. haha vi får se. pernilla ska sova här inatt iaf å imorgon ska vi till moga. jag måste prata med studievägledaren å söka gymnaiset. å hon ville hälsa på lärarna. nu ska jag göra någon nytta när oliver ändå inte är hemma :) känns så konstigt. allt är konstigt, att lämna han, att vara utan han. och att hämta honom... hmm.. man vänjer sig? eller?
Ciao :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: onlyems , emelie

jag kan ta kläder om du vill bli av med det, du får bara skicka hit det ;) hah

2008-04-21 @ 12:45:59
URL: http://onlyems.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0