24 april 08

idag har jag å min moster vart på öppna förskolan sen gick vu utå gick i ungefär en timma. massa trevligt snack, om bebisar osv :)  K U L ! :D
sen gick jag hem å städade typ en kvart sen vaknade oliver. han såg till att jag inte fick merlugn, å var rätt grinig, vet inte varför.. i samma veva fick han mat å efterrätt, nån fruktblandning med fullkornsflingor. jag var nyfiken själv. å den va rätt god :) faktiskt :)
oliver fortsatte grina så jag testade ut i vagnen vilket inte dög. men nu somnade han precis, till min ljuuva stämma i en sång ;) haha. så nu ska jag ladda telefonen med musik :)
Peace

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Anonym

Kul avar bra i kyrkantt t de

2008-04-24 @ 21:14:28

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0