26 april

igår var en trevlig dag faktist. tur att man har vänner som ställer upp så att man slipper vara ensam, det slapp jag igår. tack tobias, för att du tog dej tid igår. (F)

dagen började med att jag ringde familjerätten och beslutet blev besöksuppehåll över helgen, och samtal tillbaka på måndag då vi sak få en tid för möte. hoppas på att det blir redan i veckan, så det kan bli bra snart. igen...
ja å tobias var på marknaden en stund, sen gick vi till komvux och skulle kolla min svenska, men den var inte klar. fick datumen för proven iaf så det löser sig nog. hoppas jag;) muntliga delen kvar. skiiitskoj!

vid halv fyra tiden åkte vi till borås för att fika med hans syster å hennes pojkvän, å vovve. det var med trevligt, sprang till jc och mq men stannde ingen längre stund.

idag har jag å lillsyrran vart ute å gått passade på att säga hej till farmor å farfar. sen dess har det itne hhänt så mkt. städa lite, laga mat, ta de lugnt, smsa mkt!:P haha;)  i like :D

ska strax till stora syster, hon är ensam hemma,  eftersom hennes kille ska jaga bäver (XD :P XD :P) så vi ska ha "syskonkväll" där. å imororng bitti blir det borås. jaja:) syrran kom nyss, så jag hinenr inte skriva mer. see ya:D


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Emilie

Hej hej :) Har du någon mailadress? Skulle vilja ställa några frågor..

2008-04-26 @ 21:33:35
URL: http://emiliees.blogg.se
Postat av: Ida

Hej hej.. nyfiken läsare men undrar en liten sak (du behöver ju inte svara om du inte vill). Har du pojkvän? för det var väl någon Kristoffer (?!) där ett tag?

ta hand om dig! kram!

2008-04-26 @ 21:41:21

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0